Kupujemy oczami. Im piękniejsze opakowanie, im bardziej atrakcyjna reklama, tym chętniej sięgamy do portfela. Dobry wizerunek wzbudza zaufanie – nic dziwnego, że chcemy wykorzystać to na swoją korzyść. Sposób, w jaki prezentujemy się światu, ma w końcu ogromny wpływ na nasz sukces zawodowy. Dlatego profesjonalne zdjęcia biznesowe nie są dziś fanaberią. To konieczność.
Zdjęcia biznesowe pomagają kształtować nasz wizerunek tak jak sobie tego życzymy. Kto najbardziej ich potrzebuje i dlaczego są takie ważne?
Bo ludzie ufają ludziom.
Wchodząc na firmowe strony, przeglądając broszury czy nadesłane CV, nie chcemy już widzieć suchych danych wypisanych równym rządkiem. Chcemy widzieć człowieka, który za tymi danymi stoi.
Autentyczne zdjęcia właściciela firmy i jego pracowników umieszczone na stronie internetowej znacząco podnoszą wiarygodność firmy w oczach kontrahentów. Dbając o dobre zdjęcia swoje i swojego zespołu pokażesz, że zatrudniasz przyjaznych klientowi fachowców. To najskuteczniejszy sposób na zachęcenie odbiorcy do kontaktu.
Bo coraz częściej pierwszy kontakt to… właśnie zdjęcie.
Wiele się zmieniło w ostatnich kilkunastu latach i dziś bezpośredni kontakt bywa… kolejnym etapem znajomości. Na początku najczęściej jest zdjęcie, zamieszczone w Internecie. Dopiero po wstępnej selekcji następuje kontakt w realu, dlatego bardziej niż kiedykolwiek liczy się pierwsze wrażenie. Masz około 2 sekundy, by zainteresować odbiorcę i zdobyć jego zaufanie. Od tego zależy, czy do Ciebie zadzwoni, przeczyta Twój tekst albo odłoży Twoje CV do odpowiedniej szufladki. Na szczęście profesjonalne zdjęcia będą Twoim asem w rękawie.
Bo wybieramy głównie oczami.
Ile czasu spędziłeś dziś na Facebooku? Ile newsów przeczytałeś? Ile zdjęć i filmów obejrzałeś? Docierają do nas ogromne ilości danych, miliony obrazów, dlatego aby nasz przekaz został zauważony i oceniony pozytywnie, musi być wysokiej jakości. „Ładne” zdjęcia do dowodu czy te zrobione przy innej okazji są dziś poniżej standardu. Jeśli chcesz więc wybić się z tłumu, dotrzeć do innych i przekonać ich, że oferujesz tylko to, co najlepsze, musisz mieć dobre, świadomie przygotowane zdjęcia.
Bo nieważne, czym się zajmujesz – zawsze coś sprzedajesz.
Bez znaczenia, czy jesteś blogerem, managerem czy prowadzisz własną firmę. Nieważne, czy działasz aktywnie w social mediach czy robisz poważne interesy B2B. Jeśli masz cokolwiek do zaproponowania światu – swoją wiedzę, usługi, umiejętności, nawet swoją osobowość, to znaczy, że się sprzedajesz. I nie ma w tym nic złego! Ściągnijmy stygmę z tego określenia, robiąc takie zdjęcia, które zakomunikują Twoje wartości.
Co jeszcze waro wiedzieć o zdjęciach biznesowych?
Na przykład to, że raz na jakiś czas warto je aktualizować. Wbrew pozorom moda i trendy wcale nie omijają fotografii, a zdjęcia zrobione 6 lat temu dziś niekoniecznie będą dobrze wyglądać. Ważne, by zachować spójność z innymi materiałami czy kanałami, np. stroną internetową. Stare zdjęcia i nowoczesna strona? To nie najlepsze połączenie.
Budowanie wizerunku poprzez fotografię trzeba dobrze przemyśleć i zaplanować, żeby przypadkiem nie osiągnąć skutku odwrotnego niż zamierzony. Nasz zespół przygotuję Cię do sesji kompleksowo – od koncepcji po zachwycający rezultat. Dobieramy świetnie prezentujące się biurowe wnętrza, korzystamy z pomocy kompetentnej makijażystki, doradzamy jak się przygotować, podpowiadamy jak pozować… Efekt? Świetne, dopracowane i profesjonalnie obrobione zdjęcia, które oddają dokładnie to, co chciałeś na nich pokazać. Wydaje Ci się, że to wszystko – miejsce, makijaż, strój – to nieistotne szczegóły? Pomyśl raz jeszcze. Bo ponoć jak Cię widzą… tak Ci płacą. Niech więc ujrzą Cię w jak najlepszym świetle.

Jak przygotować się do sesji zdjęciowej? Porady dla Pań.
Poprzedni Następny My, kobiety, mamy to szczęście, że w naszym

Jak przygotować się do sesji zdjęciowej? Porady dla Panów.
Poprzedni Następny W biznesie liczą się twarde dane. Jednak w

Zdjęcia biznesowe. Dlaczego ich potrzebujesz?
Poprzedni Następny Kupujemy oczami. Im piękniejsze opakowanie, im bardziej atrakcyjna